همیاران سلامت روان اجتماعی مهرافسریه
معرفی فعالیت های جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی مهر افسریه

سوالات و کنجکاوی_جنسی کودکان

مقدمه

✔️اکثر پدر و مادرها همیشه در برابر سوالات سخت و  کنجکاویهای_جنسی کودکشان سکوت کرده اند، و از پاسخ دادن به سوالات کودکشان فرار کرده اند یا جواب درستی به آنها نداده اند. این کار به هیچ وجه درست نیست. شما نباید کودک را با یک دنیا سوال و تخلیات ذهنی خودش تنها بگذارید .  اگر شما هم در جریان رشد کودکتان با سوال هایی که در گروه «اسمشو نبرها» جا می گیرند روبرو شده اید و نمیدانید با کنجکاوی هایی  چنسی کودکتان چگونه برخورد کنید حتما مطالب و راهکارهای پیشنهادی را مطالعه فرمایید .
✔️برخی  والدین به غلط تصور می کنند بروز رفتارهای #جنسی تنها به دوره بزرگسالی مربوط می شود. عامل مهم متمایزکننده رفتار جنسی بزرگسالان با یک کودک، مربوط به شناخت انسان نسبت به رفتاری است که از او سر می زند. یک کودک از روی #کنجکاوی و تجربه ، شروع به برخی رفتارهای جنسی یا سوالات جنسی میکند ، اما یک بزرگسالان کاملا آگاهانه و طبق تحریک میل غریزی اش ، رفتار جنسی از خود بروز میدهد. اما کودک چنین تصوری از رفتارش ندارد،پس این دو را کاملا از هم تفکیک کنید و وقتی رفتاری جنسی را از سوی فرزندتان می بینید، وحشت نکنید؛ عکس العمل تندی نشان ندهید و تنها به نشان دادن واکنشی مناسب برای آن رفتار فکر کنید.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 / 6 / 1395برچسب:, :: 1:40 :: نويسنده : همیار


بینایی سنجی کودکان 3 تا6 سال
یکشنبه7 شهریورساعت 9 .
ادرس :مترو کلاهدوز_فلکه لوزی _مرکز بهداشت محمدیان .


آپریشن مرسی سازمان مردم نهادبین المللی (سوئدی)که در حوزه های امدادوتوسعه جامعه محور فعال است، بیش از25سال سابقه آموزش در 12کشورجهان را دارد.درحال حاضر مشغول خدمت رسانی به قشر محروم از طریق اجرای پروژه های بشردوستانه وفعالیت های توسعه ای در حال کار درآسیای میانه ،خاورمیانه وآفریقای شمالی هستند.آپریشن مرسی از سال 2003در ایران مشغول بوده وبه طورموفق درحال اجرای پروژه های متعددی از جمله پروژه توسعه ظرفیت سازمان های مردم نهاد است.
کارگاه آموزشی اخلاقیات واصول رهبری در سازمان های مردم نهاد توسط این سمن از 31مردادماه الی 4شهریور95در تهران برگزار می شود.از جمعیت همیاران مهر افسریه برای شرکت در این کارگاه دعوت شد.
این کارگاه  درمعاونت توانبخشی هلال احمر از ساعت 9 الی 17برگزارشد.



ادامه مطلب ...


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 33756
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1