همیاران سلامت روان اجتماعی مهرافسریه
معرفی فعالیت های جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی مهر افسریه

 

مؤسسه اندیشمندان رایا سلامت محور در تاریخ 28 فروردین 1395 با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از نهادهای دولتی و غیر دولتی اقدام به برگزاری همایش «اشتغال و توسعه کارآفرینی بهبود یافتگان و خانواده» در سالن همایش های استانداری تهران نمود.

 

 

در این همایش جمعی از بهبود یافتگان، کارآفرینان، مدیران کمپ ها، مدیران و کارشناسان سازمان های مردم نهاد، مسئولین سازمان های دولتی و خبرنگاران و خبرگزاری ها مختلف حضور داشتند.

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 28 / 1 / 1395برچسب:, :: 21:13 :: نويسنده : همیار

 

سرکارخانم موسوی مدیرعامل جمعیت همیاران خانه مهر افسریه در ملاقاتی که باجناب آقای دکتر انجمنی شهردارمنطقه 15 تهران داشتنددر خصوص همکاریها وتعاملات با شهرداری گفتگوکردند.دراین نشست چگونگی امکان این مشارکت بررسی شد وجناب شهردارقول مساعدت وهمکاریهای خوبی رابه جمعیت دادند. 

 

شنبه 12 / 1 / 1395برچسب:, :: 18:32 :: نويسنده : همیار

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.



 در روز ۱۲ فروردین نتایج اعلام شد و این روز را روز جمهوری اسلامی نامیدند. طبق اعلاميه دولت موقت، در رفراندم 20 ميليون و 288 هزار تن (98 و دو دهم درصد آراء) به حذف سلطنت و برقراري نظامي اسلامي «بله» و 241 هزار تن «نه» گفته بودند.
 
متن کامل مطلب:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/46926/12-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C
شنبه 13 / 1 / 1395برچسب:, :: 18:15 :: نويسنده : همیار

سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سالهای اخیر روز آشتی با طبیعت نیز تلقی می‌شود. ایرانیان از گذشته‌های دور ، با آغاز بهار و ورود به سال جدید و پس از چند روز دید و بازدید و تبریک سال نو ، گویا برای تکمیل شادی خود و دور کردن غم و غصه و خمودگی ، در روز سیزدهم فروردین ماه ، با بیرون آمدن از خانه و پناه گرفتن در طبیعت ، مراسم سیزده بدر را اجرا می‌کنند.

سیزده بدر ، جشن واقعی بهار است. طراوت و سرسبزی به طبیعت بازگشته و طبیعت نیز مردم را به سوی خود می‌خواند.

 

در سالهای اخیر که بحث حفاظت از محیط زیست و اهمیت آن در زندگی انسان ها بیشتر مطرح شده است ، متوجه می‌شویم که گذشتگان ما ، آثار حضور در طبیعت را درک کرده بودند و در پس دور کردن نحسی و غم و غصه از خانه ، به دنبال آثاری که طبیعت می‌تواند روی انسان و برای متحول کردن او بگذارد، بودند.

 

آنان دریافته بودند که نتایج برقراری ارتباط با طبیعت و حفظ آن که در نهایت به نفع انسان و نسل‌های آینده است ، چیست و به تدریج با آگاهی از این تفکر ، نگرش به سیزده بدر نیز تغییر کرد بطوری که در واقع انسان به این باور رسید که درک بیشتر از هستی و نعمت‌های خداوند که در محیط زندگی انسان است ، فلسفه وجودی روز سیزده بدر را تشکیل می‌دهد که طی سالهای اخیر به روز طبیعت نامگذاری شده است . طبیعتی که همواره در ایران مورد احترام و ستایش بوده و مردمان این سرزمین در حفظ و پاکیزگی آن کوشیده اند.

بنابراین یادمان باشد:

 

آدرس متن کامل مطلب:

http://www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100934720404

نشست صمیمانه کارگروهای تخصصی درستاد حمایت از سمنها باحضورخانم دکتر راستگو ریاست محترم ستاد حمایت وتوان افزایی سازمانهای مردم نهاد شهرتهران23فروردین

 



ادامه مطلب ...

اولین کارگاه آموزشی سال 95تحت عنوان   "آشنایی با مقررات مالیاتی و بیمه ای در سمن ها"توسط  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در 23 فرورردین  در سالن همایش های بنیادپیشگیری دنیای آینده برگزار شد.در ابتداجناب آقای رحیمی کارشناس محترم شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران ومدیران سمن های حوزه پیشگیری به گفتگوپرداختند.

 طرفین پس از تبادل نظر به تبیین راهکارها پرداختند. بعد از یک تنفس و پذیرایی میان وعده، جناب پوررحیم از اساتید دانشگاه و فعالین حوزه مالیات و بیمه، به تدریس و بیان مقررات مالیاتی و بیمه ای و نیز روش های قانونی و موثر برای فعالیت سالم و مستمر سمن ها پرداختند.

در این کارگاه به نمایندگی از سمن های حوزه پیشگیری استان، لوح سپاسی از سوی مدیرعامل بنیاد پیشگیری به آقای رحیمی تقدیم گردید 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 11 / 1 / 1395برچسب:, :: 1:26 :: نويسنده : همیار

 

 



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 33759
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1